Thursday, September 3, 2009

hari yang memenatkan

Duhhhhh =.="
Aku tak tdo dari malam smpylah sekarang, 5pm.
Wah dahsyat tol.

Kat skolah tadi memang memenatkan.
Dehh.
Aku round satu skolah time math mod.
Nk buat annoucement kat setiap kelas form 4.
Aku, Aniq ngn Maley.
Sebenarnya MELAN suroh Qamarul ngn Khairul yang buat keja tue.
Tapi aku mls nk blaja, sme ngn Aniq, so kiteorg yg mintak keja tue.
Si Aniq nie boleh pulak ajak aku pusing2 ikut jalan jauh pulak tue.
Aku pn okay je, sbb mls nk msok kls.

Hbs je keja tue, aku, Aniq ngn Maley msok kelas seperti biasa.
Time tue tinggal lagi 35 minit kot.
Aku masok2 tgok suma budak berdiri.
Haha pdn muka korg.
Keja tak siap.
Tapi cikgu tak marah2.
Suro brdiri jee.
Aku, Aniq ngn Maley pun dia suro bukak hw dia.
Aku buat2 terkial-kial cari kertas tue.
Aniq ngn Maley dah kena berdiri.
Tapi aku still duduk.
Aku buat2 mcm aku sakit.
Haha.
Dia pelik doe time tue.
Dia egt mcm aku ade pykit.
Aku pun ape lagi, nak selamat pye pasal aku kelentong lah dia.
Aku cakap, aku sbnrnya tak boleh penat, ade pykit lagi2 time puasa.
Haha, dia pun trcengang.
Sume berdiri time tue kecuali aku sorg je duduk.
Wahaha.
Aku berdekah kat diorg.
Tapi Awin kimek boleh mcm nk kantoikan je.
Time kelas Math Mod, aku tak tau kenapa aku panas giler.
Aku tak senang duduk time tue.
Aduhhhh asal tah.
Lepas abes kelas, aku, Kerol ngn Aniq gi tandas.
Aku nak cuci muke, kepala sume.
Huh lega sekejap je.
Pastu gi kelas Sej kat bilik tayang, ade air-cond.
Tapi aku panas gak.
Aduh pening aku time tue.

Pastu aku decide nak tumpang mandi kat hostel.
Pas smpy je hostel aku trs mandi.
Nsb baek hari nie pegi skola aku bwk tuala.
Tuala kecil, bukan tuala wanita.
Ahaha.

Habis je mandi aku siap2 nk g smyg.
Tiba2 jumpe Teng.
Wth, boleh nk ngnjeng aku.
Dah la time tue aku panas.
Aku ape lagi.
Trus tumbuk 2 tgn aku/tolak dia.
Tercampak kebelakang.
Pastu dia egt aku memaen, dia pun balas balik, aku tepis tolak dia ke tepi.
Aku mmg panas time tue.
Aku ape lagi baru nk kuarkan buku lima aku, nsb baek Ilyas halang.

Kalo tak aku rasa mmg pecah muka dia kot.
Adoh jht tol aku.
Memang aku tak leh control emotion aku time tue, panas doeee.

Skrg nie aku dah mula mngntuk, mahu tido.
Papai all.


No comments:

Post a Comment