Sunday, August 30, 2009

Raihan, legend?

Bagi aku, memang!
Memang Raihan nie LEGEND di mata, hati, jiwa dll.
Haaaaa.
Aku memang kagum ouh dgn kumpulan nasyid nie.
Cuma lagu-lagu dari kumpulan nasyid nie je yang aku layan.
Haha.
Sebab lagu-lagu dia memang sedap didengar.
Kalau kita hayati lagu dia, mendalam babe :)

Sebenarnya, dah lame jugak aku tau kumpulan nasyid nie.
Sejak dari kecil lagi.
Semua lagu-lagu dia dulu aku hafal.
Tapi yang paling aku suka lagu puji-pujian.




Ermm, memang menusuk kalbu kan?
Haha.
Tapi sekarang nie, kenapa kumpulan nasyid nie mcm diam je?
Entah lah kann.
Ape-ape pun aku bangge sbb ade kumpulan nasyid camni kat negara kita. :)




P/s: Happy merdeka to Malaysian :)

1 comment:

  1. hahhaha, aku pon teringat way, ingat lima perkara sebelum lima perkara, sihat sebelum sakit, muda sebelum tua, kaya sebelum miskin, lapang sebelum sempit, hidupp sebelum maaaati. hahaha

    ReplyDelete