Tuesday, August 25, 2009

Rowan Atkinson/ Mr. Bean

Haha, macam merepek je kan post aku kali nie.
Haha bukan ape, pagi tadi sementara aku nak tggu waktu bersahur, aku bosan doe then aku bukak youtube.
Tiba-tiba aku terjumpa video Rowan Atkinson/ Mr. Bean nie.
Haha kelakar ouh.

Tapi korang ingat lagi tak?
Time kita kecik-kecik dulu kita memang layan/ berdekah bila tengok cerita Mr. Bean kat Tv3 dulu?
Tapi bila kita dah meningkat remaja, kita tengok balik cerita Mr. Bean, rase macam watak tue bodohkan?
Rasa menyampah pun ada.
Tapi bila sekarang nie, aku tengok balik, memang tak dinafikan, cara dia "melawak" lain daripada yang lain.
Itu berdasarkan kajian aku lah(kajian tgok kat youtube dgn baca cmmnt2 org je).
Kalau aku cakap Rowan Atkinson ni "legend" korang setuju tak?
Haha, ntahlah kan.

Tapi aku rasalah en, kalo Rowan Atkinson ni meninggal, nnt mesti dia jadi cam Michael Jackson time meninggal.
Aku rasa je. Haha.
Ok nie sedikit video-video yang aku jumpe pagi tadi;











Haha, oklah, ape-ape pun masing-masing punya penilaian dan masing-masing punya citarasa. Ok have fun yeah, bye :)

1 comment:

  1. gila ah, suka gila yg invisible drum kit punyaa, layannnn. HAHAHA

    ReplyDelete